Saturday, July 18, 2009

HarI Keluarga TnB

Hari ini 18-07-2009
merupakan hari keluarga tnb yang ke-2 sempena menyambut hari Tnb yang ke-60 tahun.Hari ini macam hari itu tetapi hari ini lain sikit sebab hari itu pertandingan indoor tetapi hari ini permainan outdoor.Permainan ini kena ikut katogeri jugak.Katogerinya ialah:

~3-6 tahun=mengutip gula-gula,makan wafer milo dan mengutip gula-gula sambil menutup mata (tetapi budak-budak itu main tidak tutup mata pun).

~7-9 tahun=meniup belon sambil berjalan hingga besar dan meniup belon
`
~10-12 tahun=mengumpul air ke dalam botol menggunakan sponge,mengikat 1 kaki dengan menggunakan tali bersama kawan dan menarik bola dengan menggunakan gelung

~13-15 tahun=meneka nasib dengan menggunakan buah dadu dan bowling kelapa

Acara saya ialah

mengumpul air ke dalam botol menggunakan sponge=saya mendapat tempat kedua
mengikat 1 kaki dengan menggunakan tali bersama kawan= saya mendapat nombor 3
menarik bola dengan menggunakan gelung=saya tidak dapat apa-apa hadiah

Hadiah-hadiah yang keluarga saya dapat ialah

Nestle corn flakaes=2 packet
Cream-o=1 packet
Double delight oreo=3 packet
honey stars=1 packet
digestives=1 packetmaggi
hot cup=1 packet
jacob's sunlife=1 packet
rice krispies=1 packet
music wafer cubes=1 packet
peanut butter=1 packet besar
penang hary mee=1 packet besar
maggi kari letup=1 packet besar
KFC=4 packet besar set family
20 jenis gula-gula sebanyak 300 biji ke atas

kami sekeluarga gembira sangat apabila datang ke sana .

kemudian,kami ke dewan untuk melihat

~penyanyi kanak-kanak TnB berseorangan
~penyanyi suami isteri TnB
~penyanyi dewasa berseorangan
~kanak-kanak TnB membuat tarian shuffle
~dressy dress
~persembahan dari UTN
~persembahan orang india
~dua jenis band dari TnB
~jemputan artis

oklah sampai disina sahaja saya tulis nanti saya akan tulis lagi kerana saya terlalu penat.sebenarnya saya ingin tidur

No comments:

Post a Comment